ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ Απίστευτα μεγάλη προσέλευση για την ΑΝΝΑ που μας ΕΝΩΝΕΙ… “Από τα παλιά και τα μελλούμενα…”

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ


ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Κατερίνα Χατζημανώλη – Γ. Κιάρης


Εντυπωσιακή προσέλευση κόσμου στην αποψινή τιμητική εκδήλωση που διοργάνωσαν με απόλυτη επιτυχία, οι ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΑΙΝΑΡΕΤΗ και ο Μηνάς Χατζηαντωνίου, στο ασφυκτικά γεμάτο (μέσα και έξω) Πολύκεντρο Πυλίου, για την μεγάλη μας παραδοσιακή ερμηνεύτρια, την “μούσα του Αιγαίου”, την “φωνή της Κω και των νησιών μας”, Άννα Καραμπεσίνη.

Παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων: ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κώου και Νισύρου κ. Ναθαναήλ, ο π. Αθανάσιος επί πολλά χρόνια θαυμαστής της Αννας (είχαμε αναρτήσει σχετικά βίντεο από μια βραδιά γλεντιού στο σπίτι της Άννας το καλοκαίρι τυ 2012 που είχαν ανταμώσει για πρώτη φορά) ο οποίος ήρθε ειδικά για αυτή την εκδήλωση από τον Ορχομενό, ο Έπαρχος Γ. Χαλκιδιός, ο Πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου Ν. Μυλωνάς, η Πρόεδρος της ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ Β. Πη (ο δήμος έβαλε λεωφορεία για την εκδήλωση), η Αντιπρόεδρος του ΔΟΠΑΒΣ Ε. Χατζηχριστοφή,ο πρ. Πρόεδρος του ΔΟΠΑΒΣ Σ. Μπαραχάνος, ο πρ. Δήμαρχος Θ. Βαρκάς, δημοτικοί, τοπικοί σύμβουλοι, ο Διευθυντής της Αστυνομίας και πολλοί εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων.

Αρχικά έγινε το καλωσόρισμα από τον Μ. Χατζηαντωνίου, στην συνέχεια προβλήθηκε σπάνιο υλικό από διάφορες εκπομπές και αφιερώματα στην Άννα, αλλά και την ίδια σε διάφορα γλέντια και ιδιαίτερες στιγμές όπως ή πρόσφατη περιπέτεια με την υγεία της και τα τραγούδια της στο Νοσοκομείο (με παγωμένη εικόνα εν μέσω θερμών χειροκροτημάτων από τον κόσμο ανέβηκε στη σκηνή…)

Η Άννα αποθεώθηκε για άλλη μια φορά ανεβαίνοντας στη σκηνή και χαιρετώντας με τον μοναδικό και ανεπανάληπτο ποιητικό της τρόπο τον κόσμο. Στη συνέχεια παρέλαβε ανθοδέσμη από την Πρόεδρο του Λυκ. Ελληνίδων Α. Κατσίλη και ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί από το εξαιρετικό χορευτικό του Λυκείου Ελληνίδων Κω (μεταξύ των οποίων και ο Αντιμαχείτικος μπάλος που τους δίδαξε η ίδια πριν από χρόνια…)
Αμέσως μετά, εκ μέρους της παραδοσιακής ορχήστρας που έπαιξαν προς τιμήν της: Μανώλης Κεφαλιανός στο βιολί Θεοδόσης Παπαϊωάννου στο λαούτο και Σάββας Κεφαλιανός στο λαούτο και στο τραγούδι, ο Σ. Κεφαλιανός της αφιέρωσε ένα τραγούδι που έγραψε για αυτήν(σημειωτέον ότι η αίθουσα είχε πάρα πολλούς μουσικούς και καλλιτέχνες που είχαν συνεργαστεί με την Άννα). Έπειτα, τραγούδησε και η ίδια καταχειροκροτούμενη και επευφημούμενη τα γνωστά αγαπημένα τραγούδια (σε δύο από αυτά την συνόδεψε και ο Γιάννης Κούρος) και η βραδιά έκλεισε με τιμητικές αναφορές στον π. Αθανάσιο που ήρθε από τον Ορχομενό ειδικά για την Άννα και μίλησε με θερμά λόγια για αυτήν (βίντεο). Στον καπετάνιο από την Ιθάκη (ο οποίος -όπως τόνισε ο Μ. Χατζηαντωνίου συγκινημένος- σε όλα του τα ταξίδια είχε πάντοτε τρεις γυναικείες μορφές μαζί του: της Παναγίας, της μητέρας του και της Άννας καραμπεσίνη) που επίσης ήρθε ειδικά για την αποψινή βραδιά. Τέλος ευχαριστίες εκφράστηκαν αναλυτικά από τον Μ. χατζηαντωνίου σε όλους όσοι βοηθησαν για αυτή την εκδήλωση (ειδικά για τον φίλο Γιάννη -τον οποίο κάλεσε η Άννα να βγει στη σκηνή αλλά ο ίδιος από σεμνότητα αρνήθηκε που επιμελήθηκε την έκθεση δίσκων και φωτογραφιών που υπήρχε στην είσοδο του πολύκεντρου) και όλους όσους πρόσφεραν με τον τρόπο τους (παραδοσιακά εδέσματα, ντόπιο κρασί κλπ), αφού επρόκειτο ουσιαστικά για μια βραδιά γλεντιού από το… κέντρο παράδοσης και λαϊκού πολιτισμού

«Άννα Σαρρή Καραμπεσίνη – Ευτυχία Σαρρή»,

_DSC8539.resized


















ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Εντολή να ρίχνουν μαζικές κλήσεις για παράνομη στάθμευση για να καλυφθούν παρατυπίες και σβήσιμο κλήσεων;

Αγαπητή Aegeanews,

Γνωρίζετε ασφαλώς πως τις τελευταίες μέρες η αστυνομία στην Κω έχει εξαπολύσει πόλεμο κατά των παράνομα σταθμευμένων οχημάτων.

Επειδή πολλά ακούγονται πως ο πραγματικός λόγος που η αστυνομία έχει βγει τις τελευταίες μέρες και γράφει διαρκώς οχήματα στο κέντρο της πόλης για παράνομη στάθμευση δόθηκε κάποια εντολή από τον δήμο και την δημοτική αρχή.

Θα ήθελα να ρωτήσετε τους αρμόδιους της αστυνομίας για το αν αληθεύει η πληροφορία ότι ο πραγματικός λόγος που βγαίνουν και γράφουν με τόση μανία είναι επειδή έχει γίνει ανώνυμη καταγγελία στα κεντρικά της αστυνομίας  για παρατυπίες και σβήσιμο κλήσεων από αστυνομικούς στην Κω…..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

picture_000000054w2Y0100022026

ΔΕΙΤΕ Το νέο ΔΣ του ΦΙΛΗΤΑ με Πρόεδρο Κ. Ιωάννου, Αντιπρόεδρο Σ. Γιαλλίζη, Γραμματείς Μ. Παρισίδου – Ν. Τλε

Στις 25 Φεβρουαρίου, ημέρα Τετάρτη, συνήλθε το νέο Διοικητικό συμβούλιο του Πολιτιστικού ομίλου Κώων  «Ο ΦΙΛΗΤΑΣ», όπως είχε προαναγγελθεί μετά τη Γενική απολογιστική συνέλευση της  22ας Φεβρουαρίου 2015.

Συγκροτήθηκε ως εξής:

Πρόεδρος : Ιωάννου Κώστας

Αντιπρόεδρος: Γιαλλίζης Στέργος

Γενική Γραμματέας : Παρισίδου Μαρία

Ειδική Γραμματέας: Τλε Νίλουφερ

Ταμίας: Μενασέ Αλέξανδρος

Μέλη: Θεοδόσης Διακογιάννης, Τελλή Διονυσία, Ανδρουλάκης Γιώργος, Χατζηνικολάου Ελευθέριος, Φραγκούλης Γιάννης.

Στην εισήγησή του ο Πρόεδρος κ. Ιωάννου ενημέρωσε τα μέλη του Δ.Σ για την πορεία της έκδοσης των ΚΩΑΚΩΝ, καθώς και για τους στόχους που πρέπει να έχει η νέα διοίκηση. Συζητήθηκαν τόσο οι προτάσεις του Προέδρου, όσο και οι προτάσεις των μελών του Δ. Σ.

Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι όλα τα μέλη θα έχουν τομείς δράσης και ιδιαίτερα  στο Πολιτιστικό έτος  που διανύουμε κλείνοντας σε λίγο τα 40 χρόνια από την ίδρυση του «ΦΙΛΗΤΑ».

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο

picture_000000052w2Y0100022018

Η “μάστιγα” του bullying: Συμβουλές από την Κώα ψυχολόγο Τούλα Ρεϊση

Η ενδοσχολική βία ή ενδοσχολικός εκφοβισμός (bullying) αποτελεί ένα φαινόμενο όχι μόνουπαρκτό στη χώρα μας αλλά καισυνεχώςεντεινόμενο αν λάβουμευπόψη μας ότι καταλαμβάνει ήδη την 4ηθέσηανάμεσα σε 41 χώρες.

Ας ξεκινήσουμε όμως από τους απαραίτητους ορισμούς προκειμένου να τεθεί ένα συγκεκριμένο πλαίσιο σχετικά με το τι ακριβώς σημαίνει σχολικός εκφοβισμός.Επιστημονικώς λοιπόν, σύμφωνα με την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (ΕΨΥΠΕ), ως σχολικός εκφοβισμός ορίζεται η εσκεμμένη και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την πρόκληση σωματικού ή ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.
Ο σχολικός εκφοβισμός μπορεί να πάρει τις εξής μορφές:

•Σωματικός: φυσικός τραυματισμός ή απειλή τραυματισμού προς κάποιον (σπρωξίματα, , αγκωνιές, σκουντήματα ,γροθιές και κλοτσιές, τρικλοποδιές, δαγκωνιές) 
• Λεκτικός: συστηματική χρησιμοποίηση υβριστικών εκφράσεων, φραστικών επιθέσεων, προσβολών,χρήσηπαρατσουκλιών
• Εκφοβισμός με εκβιασμό: εκούσια απόσπαση χρημάτων ή προσωπικών αντικειμένων, η οποία συνοδεύεται από απειλές ή και τον εξαναγκασμό σε αντικοινωνικές πράξεις
• Έμμεσος ή κοινωνικός: προσπάθεια για κοινωνική απομόνωση ή αγνόηση, για άσκηση επιρροής στην ομάδα των συνομηλίκων ώστε να αισθανθούν αντιπάθεια για κάποιο συγκεκριμένο συμμαθητή τους, διάδοση κακόβουλων φημών
• Ηλεκτρονικός: αποστολή απειλητικού ή υβριστικού υλικού μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των υπηρεσιών SMS και MMS που παρέχουν τα κινητά τηλέφωνα και των διαδικτυακών τόπων κοινωνικής δικτύωσης
• Ρατσιστικός: διάδοση αρνητικών σχολίων εξαιτίας της καταγωγής, της κοινωνικής τάξης, τηςοικονομικήςκατάστασης
• Σεξουαλικός:σκίτσα και γκράφιτι με σεξουαλικό περιεχόμενο, ανήθικες χειρονομίες

Ποιος είναι όμως ο υποτιθέμενος «αδύναμος κρίκος»της αλυσίδας του σχολείου που οι «δυνατοί»συμμαθητές του κρίνουν ότι πρέπει να αποβληθεί με τον πιο σκληρό τρόπο από τη ζωή της τάξης;

Το παιδί-θύμα είναι ένα παιδίιδιαίτερα ντροπαλό,χαμηλών τόνων και αγχωμένο το οποίο δεν έχει αυτοπεποίθηση και εν ολίγοις δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του όταν του συμβαίνουν αυτά τα πράγματα. Δεν είναι φυσικά υποχρεωτικό να επιλέγεται για θύμα ένα παιδί που διαφέρει για κάποιο εξωτερικό χαρακτηριστικό αλλά είναι πιο συχνό φαινόμενο σε παιδιά τα οποία διαφέρουν για κάποιο λόγο.

Από την άλλη σκιαγραφώντας το προφίλ του παιδιού-θύτηθα το χαρακτηρίζαμεπερισσότερο εξωστρεφές, ένα παιδί που βγάζει πιο εύκολα επιθετική συμπεριφορά, μοιάζει δηλαδή εξωτερικά να μην συναισθάνεται τον πόνο που προκαλεί. Μάλιστα αυτά τα παιδιά είναι πιθανό να έχουν υποστεί το ίδιο είτε μέσα σε ένα οικογενειακό περιβάλλον το οποίο θεωρεί πως η τιμωρία είναι ο σωστός τρόπος να μεγαλώσεις το παιδί,όπως συμβαίνει στις αυταρχικές οικογένειες,είτε μέσα σεοικογένειες που δε υπάρχουν όρια, το παιδί κάνει ό,τι θέλει και δεν το σταματάει κανείς.

Εκτός όμως από τα θύματα και τους θύτεςυπάρχουν και τα παιδιά-παρατηρητές. Εδώ συμπεριλαμβάνονταιοι περισσότεροιμαθητές. Όμως τις πιο πολλές φορές τα παιδιά παρατηρητές δεν αντιδρούν και υπάρχουν προφανείς λόγοι για αυτό: είτε γιατί φοβούνται μην πέσουν και αυτά θύματα bullying είτε γιατίδεν ξέρουν τι να κάνουν. Έτσιτα εν λόγω παιδιά αισθάνονται πολύ άσχημα για αυτό που βλέπουν καινιώθουν ενοχές που δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

Συνεπώς οι ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις για τα θύματα,τους θύτες και τους παρατηρητές μπορεί να διαφορετικές αλλά είναι εξίσου σοβαρές.
Πως μπορείόμως να αντιληφθεί ο γονιός πως το παιδί του είναι θύμαενδοσχολικής βίας;
Οι ενδείξεις που μαρτυρούναυτό το γεγονός για το παιδί είναι οι εξής:
• έχει σημάδια στο σώμα του ανεξήγητα π.χ. γρατσουνιές, μελανιές κ.α.
• δεν δείχνει πολύ πρόθυμο να πάει στο σχολείο (δεδομένου πως αυτή η συμπεριφορά δεν είχε παρατηρηθεί στο παρελθόν) ή επιστρέφει στο σπίτι φοβισμένο
• μειώνεται η σχολική του επίδοση
• αρχίζει να αποσύρεται από φίλους και δραστηριότητες
• αντιδρά θυμωμένα ή υπερβολικά σε ερωτήσεις σχετικές με την καθημερινότητα στο σχολείο, φοβάται να πει τι ακριβώς του συμβαίνει και παραπονιέται για ψυχοσωματικά προβλήματα
Εάν ισχύουν κάποια από τα προαναφερθέντα, τότε ενδεχομένως να υπάρχει περιστατικό ενδοσχολικής βίας και το παιδί να χρειάζεται άμεση βοήθεια και υποστήριξη.
Στο σημείο λοιπόν αυτό ας εστιάσουμε την προσοχή μας στο τι μπορούμε να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση.
Συγκεκριμένα θα αναφερθούμε σε τρεις βασικούς άξονες: 
• Πως μπορούμε να στηρίξουμε το παιδί που υποβάλλεται σε εκφοβισμό• Τι μπορούμε να κάνουμε για τα παιδιά που εκφοβίζουν άλλα παιδιά
• Πρόληψη

 Πώς μπορούμε να στηρίξουμε το παιδί που υποβάλλεται σε εκφοβισμό.

Οι γονείς όπως και οι εκπαιδευτικοί σε πρώτη φάση χρειάζεται να αναγνωρίσουν τα σημάδια που μπορεί να είναι ενδεικτικά στο ότι το παιδί εμφανίζει εκφοβιστική συμπεριφορά.Στη συνέχειαοφείλουν να παρέμβουν με δύο τρόπους:

πρώτον, να κάνουν το παιδί να νιώσει ασφάλεια για να μιλήσει για την πίεση που δέχεται καιδεύτερον, να το εκπαιδεύσουν στο πως μπορεί να αντιμετωπίσει το bullying.

Αυτό μπορεί να επιτευχθείενισχύοντας το αίσθημα της αυτοεκτίμησης του καθώς και δείχνοντας του κάποιες δεξιότητες ώστε να αποφεύγει τις δυσάρεστες καταστάσεις. Είναι επίσης σημαντικό να καταλάβειότι δεν φταίει εκείνο για το ότι δέχεται εκφοβισμό και να προσπαθήσει να αποφύγει την αντιπαράθεση.

Σε ένα περιστατικό όταν ένα παιδί απείλησε ότι θα δείρει ένα άλλο που ήταν λιγότερο ανεπτυγμένο, εκείνο του απάντησε «δεν νομίζω ότι θα είναι και κανένα μεγάλο κατόρθωμα να με δείρεις». Τέτοιοι ευέλικτοι τρόποιίσως αποθαρρύνουν το παιδί που έχει επιθετική συμπεριφορά.

 Τι μπορούμε να κάνουμε για τα παιδιά που εκφοβίζουν άλλα παιδιά.

Το ζητούμενο δεν είναι να αποδεχτούμε ότι ο εκφοβισμός θα υπάρχει και να διδάξουμε στα παιδιά ότι θα πρέπει να αλλάζουν το δρόμο τους για να τον αποφύγουν. Οφείλουμε να κάνουμε κάτι για αυτό το φαινόμενο στο κομμάτι της αντιμετώπισης τουεμείς οι ενήλικοι. Και τι μπορούμε να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε τις ρίζες του εκφοβισμού; Η παρέμβαση χρειάζεται να γίνει προς το παιδί που εκφοβίζει. Γιατί το κάνει; Τι κερδίζει από αυτό; Γιατί νιώθει καλύτερα και πιο σημαντικό με αυτές τις συμπεριφορές; Ο σκοπός είναι το παιδί να αλλάξει το σύστημα αξιών του ώστε να συνειδητοποιήσει ότι η σωματική ή άλλη υπεροχή του και η άσκηση πίεσης και βίας προς άλλα παιδιά δεν το καθιστά σημαντικό, δημοφιλές. Θέλουμε να προκαλέσουμε μια αλλαγή, η οποία μπορεί να γίνει μόνο από το ίδιο το παιδί εκ των έσω και όχι με απειλές.

 Πρόληψη, πρόληψη, πρόληψη!
Είναι πολύ καλύτερα να έχουμε φροντίσει από νωρίς να εμφυσήσουμε στο παιδί μας τις αξίες του σεβασμού, της αλληλεγγύης και της ομορφιάς του να προσφέρω στους λιγότερο δυνατούς παρά να το αντιμετωπίσουμε όταν προκύψει. Και αυτό μπορούμε να το κάνουμε με το δικό μας παράδειγμα στο σπίτι. Δεν μπορείς να επιβάλλεις στο παιδί να μην καπνίσει αν καπνίζεις εσύ και δεν μπορείς να του ζητήσεις να σέβεται τους άλλους όταν ο ίδιος χρησιμοποιείς βία λεκτική ή και σωματικήστο σπίτι. Η μετάδοση αξιών τόσο στην οικογένεια όσο και στο σχολείο μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα στην πρόληψη του φαινομένου του εκφοβισμού.
Ας βοηθήσουμε λοιπόν τα παιδιά να γίνουν καλύτεροι από εμάς και μην ξεχνάμε η ψυχική υγεία είναι δικαίωμα όλων μας.

Γράφει η Ρεϊση Τούλα

Πηγή: http://www.kostoday.com/

Η

12ο Tουρνουά Τάβλι της λέσχης LIONS με 24 διαγωνιζόμενους στο ξεν. Μαριτίνα (βίντεο- φωτό)

Την Παρασκευή στις 5.00 ξεκίνησε στο ξενοδοχείο Μαριτίνα με συμμετοχή 24 ατόμων το 12ο Τουρνουά Τάβλι που διοργανώνει κάθε χρόνο η λέσχη Lions με επιτυχία.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την κλήρωση των συμμετεχόντων καθώς και τον διαχωρισμό των παικτών σε ομίλους. Η διάρκεια του τουρνουά είναι 3 ημέρες με τους τελικούς να πραγματοποιούνται την Κυριακή στις 11.30.
Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από τις συμμετοχές των παικτών θα διατεθούν από την λέσχη όπως πάντα, για ανθρωπιστικούς σκοπούς.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τα όσα δήλωσε η πρόεδρος της λέσχης κα. Νούλιφερ Τλε.

Επιτέλους η Conchita ξύρισε το μούσι! (Pics)

Πώς ήταν η Κοντσίτα Βουρστ ξανθιά και χωρίς μούσι;

Την Κοντσίτα Βουρστ (Conchita Wurst) τη γνωρίσαμε όταν πέρσι κέρδισε τον διαγωνισμό της Eurovision προκαλώντας πολλά και ποικίλα σχόλια τόσο με την εκκεντρική ερμαφρόδιτη εμφάνισή της, όσο και με τη συγκλονιστική φωνή της.

Τώρα, η Κοντσίτα Βουρστ ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τον φετινό διαγωνισμό ως οικοδέσποινα και, όπως είναι φυσικό βρίσκεται στο κέντρο του ενδιαφέροντος.

Στο πρόσφατο μουσικό φεστιβάλ του Σαν Ρέμο, η διάσημη τραγουδίστρια εμφανίστηκε με νέο λουκ στο μαλλί για το οποίο καμάρωσε ιδιαίτερα και μέσω Instagram. Ακόμη και το μούσι είχε τριμάρει ελαφρώς.

Χθες, όμως έδωσε στους θαυμαστές της μια ακόμη απρόσμενη εικόνα… Το αγνώριστο λουκ τηςΚοντσίτα έρχεται από το παρελθόν, πριν κατασταλάξει στη γνώριμη, μελαχρινή μουσάτη εικόνα που την έκανε διάσημη.

Βέβαια, υπάρχουν κι άλλες, πιο παράξενες εικόνες της 26χρονης αυστριακής ντίβας. Η αλήθεια είναι ότι η Κοντσίτα Βουρστ δεν γεννήθηκε Κοντσίτα, αλλά Τόμας Νιούγουιρθ (Thomas Neuwirth).

Ο Τομ, λοιπόν, μεγαλώνοντας, ήθελε να γίνει τραγουδιστής. Σόουμαν. Αλλά με όψη σαν κι αυτή που βλέπετε στη φωτογραφία δεν θα του έβγαινε όπως ήθελε… Οπότε είδε κι απόειδε, φύτρωσε μούσι και μαλλί, έπιασε τα βαφτικά και γεννήθηκε η Κοντσίτα Βουρστ. Τα υπόλοιπα -επαγγελματικά τουλάχιστον- είναι ιστορία.

Ως προς τα προσωπικά, το κορίτσι είναι παντρεμένο. Δείτε τον ευτυχή σύζυγο της Κοντσίτα Βουρστ, Ζακ Πατριάκ (Jacques Patriaque) ο οποίος δεν φεύγει από το πλευρό της. Η γνωριμία τους έγινε σε ένα γκέι μπαρ στο Παρίσι πριν από χρόνια και ο έρωτας τους, παρ” ότι κεραυνοβόλος φαίνεται ότι ακόμη καλά κρατεί.

Διαβάστε γιατί η Κοντσίτα βρέθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο και το ξέσπασμα της Τζένης Χειλουδάκη για τις κριτικές στην Conchita.

Η Ελεονώρα Ζουγανέλη και οι εξωγήινοι. Τι αποκάλυψε [video]


Τι δήλωσε στον Θοδωρή Αθερίδη η Ελεονώρα Ζουγανέλη για τους εξωγήινους; Δείτε το βίντεο με τηνΕλονώρα Ζουγανέλη.

Καλεσμένη στην εκπομπή Αργά του Θοδωρή Αθερίδη ήταν η Ελεονώρα Ζουγανέλη.

«Οι άνθρωποι επικοινωνούμε σε διάφορα επίπεδα, πέρα από το φυσικό. Νιώθω ότι επικοινωνούμε και με άλλους τρόπους. Κάτι πρέπει να υπάρχει. Πιστεύω στους εξωγήινους. Αφού υπάρχουμε εμείς γιατί να μην υπάρχουν κάποιοι άλλοι; Θα ήθελα να είχα μια επαφή τρίτου τύπου. Φαντάζομαι τους εξωγήινους όπως ήταν στο Avatar» σχολίασε η τραγουδίστριαΕλεονώρα Μελέτη.

Δείτε το βίντεο με την Ελεονώρα Μελέτη να μιλά για τους εξωγήινους:

fimes.gr

Πέθανε ο θρυλικός Σποκ του Star Trek, Λέοναρντ Νίμοϊ. Βιογραφικό

Από τι πέθανε ο θρυλικός Σποκ του Star Trek, Λέοναρντ Νίμοϊ; Διαβάστε το πλούσιο βιογραφικό του.

Ο Λέοναρντ Νίμοϊ, ο Αμερικανός ηθοποιός ο οποίος έγινε διάσημος ως Σποκ, στην τηλεοπτική και κινηματογραφική σειρά επιστημονικής φαντασίας Star Trek, πέθανε σε ηλικία 84 ετών. Όπως ανέφεραν οι New York Times, ο Νίμοϊ, άφησε την τελευταία του πνοή σήμερα το πρωί στο σπίτι του στο Μπελ Αιρ του Λος Άντζελες.

Την είδηση του θανάτου του Λέοναρντ Νίμοϊ, ανακοίνωσε η σύζυγός του, Σούζαν Μπέι Νιμόι. Ο ίδιος είχε ανακοινώσει τον Ιανουάριο του 2014 μέσω Twitter, ότι έπασχε από χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια. «Σταμάτησα να καπνίζω πριν από 30 χρόνια. Όχι αρκετά σύντομα. Έχω χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια. Ο παππούς σάς λέει: Κόψτε το τώρα!» είχε γράψει.

Ο Λέοναρντ Νίμοϊ γεννήθηκε στη Βοστόνη της Μασαχουσέτης στις 26 Μαρτίου του 1931, από οικογένεια Εβραίων μεταναστών, που είχαν έλθει στις ΗΠΑ από το Izyaslar της σημερινής Ουκρανίας. Ξεκίνησε την ηθοποιία από πολύ μικρός, σαν μέλος θεατρικών ομάδων της τοπικής κοινότητας όπου μεγάλωσε.

Ο Λέοναρντ Νίμοϊ αποφοίτησε από το Κολλέγιο της Βοστόνης και στη συνέχεια σπούδασε υποκριτική στο Pasadena Playhouse της Καλιφόρνια. Ερμήνευσε τους πρώτους (δευτερεύοντες) ρόλους του στην κινηματογραφική ταινία «Queen for a Day» (1951) και στην τηλεοπτική σειρά «Zombies of the Stratosphere» (1952), ενώ ήταν ο βασικός πρωταγωνιστής της ταινίας «Kid Monk Baroni» (1952). Κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής του θητείας, λόγω του ότι είχε ήδη καθιερωθεί ως αναγνωρίσιμος διασκεδαστής, εργάσθηκε στην Ατλάντα σαν παραγωγός εκπομπών για τον αμερικανικό στρατό.

Ο Λέοναρντ Νίμοϊ – εκτός από ηθοποιός – ήταν, επίσης, φωτογράφος, συγγραφέας, έγραφε ποίηση, ενώ είχε σκηνοθετήσει και την κωμωδία «Ένα μωρό για τρεις», με τους Τομ Σέλεκ, Στιβ Γκούτενμπεργκ και Τεντ Ντάνσον.

Ένας από τους 50 κορυφαίους τηλεοπτικούς χαρακτήρες

Ο Αμερικανός ηθοποιός Λέοναρντ Νίμοϊ έφτασε στο απόγειο της δημοφιλίας του, με τη συμμετοχή του στη σειρά «Star Trek» (1965 -1969), όπου υποδύθηκε με μεγάλη πειστικότητα τον κο Σποκ (Mr Spock) έναν φλεγματικό εξωγήινο, αξιωματούχο – συγκυβερνήτη του πληρώματος του φανταστικού διαστημόπλοιου «Έντερπραϊζ». Η σειρά γνώρισε πολύ μεγάλη επιτυχία και είχε ως επακόλουθο την παραγωγή επτά σχετικών ταινιών, στις οποίες ο Νίμοϊ επίσης συμμετείχε, όπως και σε άλλες σειρές του ιδίου είδους.

Ο χαρακτήρας του Σποκ βραβεύθηκε ως ένας από τους 50 κορυφαίους τηλεοπτικούς, ενώ χάρισε στον Νίμοϊ τρεις τιμητικές υποψηφιότητες για βραβεία Emmy. Την εμπειρία του σαν «κος Σποκ», ο Νίμοϊ κατέγραψε σε δυο αυτοβιογραφίες του με τίτλους «Δεν είμαι ο Σποκ» (1975) και «Είμαι ο Σποκ» (1995). Εκτός της σειράς «Star Trek», ο Νίμοϊ πρωταγωνίστησε και στο επίσης γνωστό σίριαλ «Mission: Impossible».