Πόπη Χατζηδημητρίου: Αγνώριστη, πώς είναι σήμερα αυτή η ψυχή [φωτο]

Πόπη Χατζηδημητρίου: Αγνώριστη, πώς είναι σήμερα αυτή η ψυχή [φωτο]

Πώς είναι και τι κάνει σήμερα η γνωστή παρουσιάστρια Πόπη Χατζηδημητρίου;

Πόπη Χατζηδημητρίου απέχει πολλά χρόνια από την τηλεόραση.

Υπήρξε από τα αγαπημένα παιδιά του Νίκου Μαστοράκη και στο ενεργητικό της υπάρχουν πολλές εκπομπές στις οποίες συμετείχε.

Βέβαια η Πόπη Χατζηδημητρίου μας έχει μείνει περισσότερο ως η παρουσιάστρια του «Πρωινού καφέ», όταν αποχώρησε η Ρούλα Κορομηλά από τον ΑΝΤ1 και μετά βέβαια ανέλαβε η Ελένη Μενεγάκη. Ήταν παρουσιάστρια για μια χρονιά και δεν τη λες και τη μεγαλύτερη επιτυχία της.

Η Πόπη Χατζηδημητρίου παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα Freddo και τον Στρατή Λημνιό.

Η παρουσιάστρια είναι 16 χρόνια μακριά από τα τηλεοπτικά πλατό, αφού από το 2000 αποφάσισε να αλλάξει επαγγελματική διαδρομή, αλλά και την καθημερινότητά της.

Πλέον, η Πόπη Χατζηδημητρίου ασχολείται με την επικοινωνία σε γνωστό οίκο μόδας και μάλιστα προ ημερών ανέβασε και μια φωτογραφία όπου πόζαρε δίπλα σε μια ραπτομηχανή. Η ίδια εξήγησε ότι η φωτογραφία δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένα κομμάτι της δουλειάς της.

«Είναι ένα τελείως καινούργιο πεδίο για μένα, που όμως με ενδιαφέρει πολύ. Όσο για τον χώρο της μόδας, μάλλον μου είναι οικείος διότι το μικρόβιο το είχα πάντα, τις εικόνες, τους ήχους, από την οικογένεια, από τις γιαγιάδες μου, που ασχολούνταν με το ρούχο, με τα υφάσματα, οπότε οι ραπτομηχανές και τα καρούλια δεν μου είναι κάτι ξένο», είπε η Πόπη Χατζηδημητρίουστην Freddo.

Δείτε πώς είναι η Πόπη Χατζηδημητρίου σήμερα:

Δείτε περισσότερα: http://www.fimes.gr/2016/07/popi-xatzidimitriou-simera/#ixzz4G0Rn2nwn

Απίστευτη κτηνωδία: Πέταξε σκύλο από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας! (vid)

Απίστευτη κτηνωδία: Πέταξε σκύλο από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας! (vid)

Σοκ! Πέταξε σκύλο από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας

Μπροστά σε ένα αποκρουστικό θέαμα βρέθηκαν το μεσημέρι του Σαββάτου περαστικοί και περίοικοι στην πλατεία Αμερικής, όταν είδαν τον ιδιοκτήτη ενός διαμερίσματος να αρπάζει ένα σκυλί και να το πετάει με δύναμη στην άσφαλτο από τον τρίτο όροφο!

Δείτε πιο πάνω στη video gallery του Newsbomb.gr το απίστευτο περιστατικό βαρβαρότητας

AdTech Ad

Σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής, ο άνδρας είχε χτυπήσει νωρίτερα το άτυχο ζώο με μια απλώστρα και με μια σκάλα.

Το σκυλί μεταφέρθηκε για περίθαλψη σε κτηνιατρείο, φέρει κατάγματα στα πόδια του αλλά κι ένα σοβαρό τραύμα στο θώρακα και γι’ αυτό κρίθηκε απαραίτητο να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.

Η ανθρώπινη βαρβαρότητα σε όλο της το «μεγαλείο»…

Read more: http://www.newsbomb.gr/bomb-tv/ellada/story/717059/apisteyti-ktinodia-petaxe-skylo-apo-ton-trito-orofo-polykatoikias-vid#ixzz4G0QKK3K8

Λάρισα: Αυτοκίνητο μπήκε σε σπίτι από τη στέγη – Εφιαλτικό ξύπνημα για τον ιδιοκτήτη που τραυματίστηκε [pics]!

Λάρισα: Αυτοκίνητο μπήκε σε σπίτι από τη στέγη – Εφιαλτικό ξύπνημα για τον ιδιοκτήτη που τραυματίστηκε [pics]!

Λάρισα: Αυτοκίνητο μπήκε σε σπίτι από τη στέγη - Εφιαλτικό ξύπνημα για τον ιδιοκτήτη που τραυματίστηκε [pics]!
ΦΩΤΟ από postlarissa.gr

Πρωτοφανείς εικόνες στα Σκλήθρα Αγιάς της Λάρισας με τους πυροσβέστες να τρέχουν για τον απεγκλωβισμό του τραυματισμένου ιδιοκτήτη. Το πιο απίθανο τροχαίο είναι γεγονός…

Πρωτοφανές το τροχαίο ατύχημα που αναστάτωσε χθες το μεσημέρι (30-09-2016) το Σκλήθρο Αγιάς, με το αυτοκίνητο να “καρφώνεται” κυριολεκτικά στη στέγη ενός σπιτιού ηλικιωμένου, αφού πιθανότατα “λύθηκε” το χειρόφρενό του, με αποτελεσμα να ακολουθήσει μια τρελή πορεία με το τελικό αποτέλεσμα που βλέπετε. Για τον απεγκλωβισμό του άτυχου άνδρα που εκείνη την ώρα κοιμόταν και τραυματίστηκε ελαφρά, χρειάστηκε η επέμβαση της πυροσβεστικής και ανδρών της ΕΜΑΚ. Η Αστυνομία διενεργεί προανάκριση για τα αίτια του τροχαίου με τη φωτογραφία να κάνει το γύρο των social media και να κεντρίζει το ενδιαφέρον των χρηστών…

ΦΩΤΟ από postlarissa.gr

Θεσσαλονίκη: Εισβολή αντιεξουσιαστών στη μητρόπολη και διακοπή της λειτουργίας – Δείτε τις σκηνές που εκτυλίχθηκαν [pics -vid]

Θεσσαλονίκη: Εισβολή αντιεξουσιαστών στη μητρόπολη και διακοπή της λειτουργίας – Δείτε τις σκηνές που εκτυλίχθηκαν [pics]

Θεσσαλονίκη: Εισβολή αντιεξουσιαστών στη μητρόπολη και διακοπή της λειτουργίας - Δείτε τις σκηνές που εκτυλίχθηκαν [pics]

Χαμός στη μητρόπολη με τη λειτουργία να διακόπτεται. Σε συλλήψεις μετατράπηκαν οι προσαγωγές των 26 αντιεξουσιαστών…

Στον Ιερό Ναό του Γρηγορίου Παλαμά, στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, εισέβαλαν λίγο πριν τις 09.30 το πρωί αντιεξουσιαστές, διακόπτοντας την Κυριακάτικη λειτουργία, διαμαρτυρόμενοι για την εκκένωση των υπό κατάληψη κτιρίων στην πόλη. Η ομάδα των αντιεξουσιαστών πέταξε έντυπο υλικό διαμαρτυρίας κατά των εκκενώσεων των καταλήψεων και στη Μητρόπολη επικράτησε αναστάτωση. Η ομάδα των 26 ατόμων άρχισε να φωνάζει συνθήματα μπροστά στα έκπληκτα μάτια των πιστών που προσπαθούσαν να καταλάβουν τι ακριβώς συμβαίνει. Οι δράστες δεν έμειναν μόνο στα συνθήματα, αφού όπως τονίζει στο επόμενο βίντεο ο πατέρας Μεθόδιος, τα έβαλαν με τους πιστούς και επιτέθηκαν σε ρασοφόρο που ήταν μέσα στην εκκλησία. ”Όρμησαν μέσα και τα έβαλαν με τους χριστιανούς. Ούρλιαζαν δεν ήταν διαμαρτυρία αυτό το πράγμα” τονίζει χαρακτηριστικά…

Πολύ γρήγορα ειδοποιήθηκε η αστυνομία και στην Μητρόπολη έφτασαν άντρες των ΜΑΤ. Κάπως έτσι οι αντιεξουσιαστές αναγκάστηκαν να βγουν αρχικά στο προαύλιο και στη συνέχεια έγιναν 26 προσαγωγές, με την λειτουρία που πήρε απρόβλεπτη τροπή να συνεχίζεται. Το απόγευμα οι προσαγωγές μετατράπηκαν σε συλλήψεις. Οι δράστες κατηγορούνται για διατάραξη θρησκευτικής συνάθροισης κατά συναυτουργία.

ΦΩΤΟ από seleo.grΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.grΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.grΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.grΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.grΦΩΤΟ από seleo.gr
Η αντίδραση του Άνθιμου

Ενώ βρισκόταν στον άμβωνα του Ιερού Ναού του Σωτήρος όπου λειτουργούσε έμαθε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος για την έφοδο των αντιεξουσιαστών στη μητρόπολη. Όπως είπε τέτοια πράγμστα δεν έχουν γίνει ποτέ στην Ελλάδα. Εξήγησε για ποιο λόγο κατεδαφίστηκε το πρώην ορφανοτροφείο και τόνισε πως το λόγο έχει πλέον η δικαιοσύνη και η κοινωνία. Δείτο το βίντεο μετά το 02:11:00…

Οι ποινές στους αντιεξουσιαστές

Με ποινή φυλάκισης 4 μηνών τιμώρησε προχθές το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης έξι άτομα που συνελήφθησαν σε ένα από τα τρία υπό κατάληψη κτίρια της Θεσσαλονίκης όπου έγινε προχθες το πρωί αστυνομική επιχείρηση για την εκκένωσή τους. Πρόκειται για τους κατηγορούμενους του «Μανδαλίδειου» Μεγάρου, στην παλιά παραλία της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι κρίθηκαν ένοχοι για το αδίκημα της αυθαίρετης κατάληψης δημόσιας περιουσίας. Για όλους τους κατηγορούμενους το δικαστήριο αποφάσισε να αναστείλει την ποινή για 3 χρόνια, εκτός από τον 6ο κατηγορούμενο, για τον οποίο η ποινή μετατράπηκε προς 5 ευρώ, ημερησίως. Όλοι άσκησαν έφεση και αφέθηκαν ελεύθεροι. Στις απολογίες τους αρνήθηκαν την κατηγορία, επισημαίνοντας ότι δεν γνώριζαν ότι η παραμονή τους ήταν παράνομη, ενώ έκαναν λόγο για «κατάληψη στέγης», τονίζοντας ότι εάν τους εζητείτο θα αποχωρούσαν. Πανεπιστημιακοί που κατέθεσαν από το βήμα του μάρτυρα αναφέρθηκαν στα στατικά προβλήματα του κτιρίου – το οποίο είναι ιδιοκτησίας του ΑΠΘ – όπως επίσης στο γεγονός ότι το οίκημα δεν χρησιμοποιείτο για τις διδακτικές ανάγκες του Ιδρύματος. Κατέθεσαν δε, ότι υπήρχε «σιωπηρή ανοχή» από τις προηγούμενες πρυτανικές Αρχές σε ό,τι αφορά την παρουσία των«ενοίκων».

Στο εδώλιο του ίδιου δικαστηρίου κάθισαν τρεις συγκατηγορούμενοί τους, που τελικώς κρίθηκαν αθώοι λόγω έλλειψης δόλου, ανάμεσα στους οποίους δύο νεαροί Ιταλοί που φιλοξενήθηκαν στο κτίριο, κάνοντας στάση στο ταξίδι τους προς τη Σαμοθράκη, κι ένας φοιτητής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης που επίσης δήλωσε φιλοξενούμενος. Στην αθωωτική πρόταση που έκανε για την περίπτωσή τους ο εισαγγελέας της έδρας, τόνισε ότι δεν γνώριζαν ότι επρόκειτο για δημόσια περιουσία.

Όσον αφορά τους συλληφθέντες των δύο άλλων καταλήψεων, δηλαδή του παλιού Ορφανοτροφείου «Μ. Αλέξανδρος» στην Άνω Τούμπα, και της 8όροφης οικοδομής επί της οδού Καρόλου Ντηλ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, οι δίκες τους αναβλήθηκαν για τις 3 και 5 Αυγούστου, αντίστοιχα. Κατόπιν αυτής της εξέλιξης, το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης αποφάσισε να τους αφήσει όλους ελεύθερους.

ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΚΟΡΗ ΜΟΥ… (Να μας ζήσει η νεοφώτιστη Μαρία -Τούλα φίλε Γιώργο & να την χαιρόμαστε!!!)

ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΚΟΡΗ ΜΟΥ…

Πριν από 1 χρόνο και κάτι, ευτυχήσαμε με την γυναίκα μου Λίτσα Αυγουλάν’ αποκτήσουμε το 2ο παιδί μας, την κόρη μας. Και παρ’ ότι αρνιόταν πεισματικά να βγει στο μάταιο κόσμο μας, ήρθε η 24η Αυγούστου 2015, όταν πήγαμε στο γιατρό μας Γιώργο Φωτεινό στη Ρόδο (έπειτα από σχεδόν 1 μήνα παραμονής στο Νησί, στους αγαπημένους μας Λευτέρη και Αννούλα), που μας είπε πως είναι η… μέρα του και μπορεί, εάν δεν θέλουμε άλλη αναμονή, να το βγάλουμε στη ζωή μας.

Τότε δεν συνειδητοποίησα πως, σαν εκείνη την ημέρα προ 7 έτη ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο, η πραγματική μου μάνα, η γιαγιά μου, η Τούλα, είχε φύγει από τη ζωή. Ίσως και να μην συναινούσα. Ωστόσο, όλα πήγαν καλά. Το εντελώς αντίθετο με το Χάρη, γεγονός που μας προκαλούσε απορία και συνάμα ανησυχία για το τι μας περιμένει.

Το περασμένο Σάββατο, στην Παναγία την Αχούσα, την Παναγία που είχαμε τάξει το Χάρη μας, βαφτίσαμε την κόρη μας. Και το όνομα αυτής Μαρία – Τούλα. Δεν ξέρω αλλά όταν ακούσα (και σ’ αυτή τη βάπτισή μας) το Σεβασμιότατο Μητροπόλιτη κ. Ναθανήλ, και φίλο της οικογένειάς μας, ν’ απευθύνεται στις πνευματικές της μητέρες, ανάδοχες Eleni Drosou καιDenise Pasanikolaki, λέγοντας τους για τη σημαντικότητα του ρόλου που θα πρέπει να διαδραματίσουν στη ζωή της, με πήραν τα ζουμιά.

Τούτο διότι, θεωρώ πως το συγκεκριμένο φορτίο είναι πολύ βαρύ. Νομίζω πως αποτελεί μεγαλύτερη ευθύνη κι από του γονιού, να καταφέρουν οι ανάδοχες να σταθούν ως πνευματικές μητέρες στα βαφτιστήρια τους. Οι νούνες κι οι νονοί δεν είναι μόνο για 4 φορές το χρόνο. Είμαι βέβαιος πως, οι ανάδοχες και κουμπάρες μας πλέον Eleni Drosou και Denise Pasanikolakiθα σταθούν άξιες σ’ αυτό τους το ρόλο.

Θέλω μέσα κι από αυτό το βήμα να τις ευχαριστήσω που μας έκαναν αυτή την τιμή και βάφτισαν την κόρη μας.

Να ευχαριστήσω δε, όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους, αλλά κι αυτούς που κάθε τρόπο μας έδειξαν την αγάπη τους για τη μικρή και δεν μπόρεσαν να έρθουν,

Γιατί η αγάπη προς τα μικρά παιδιά δεν είναι ούτε τα δώρα ούτε τα λεφτά, ούτε επίσης κι οι δημόσιες σχέσεις.

Σε σένα κόρη μου, που μετά από χρόνια θα διαβάζεις τι έγραφε ο χαζομπαμπάς σου, σου εύχομαι μόνο να γίνεις καλός Άνθρωπος.


Το εστιατόριο ΝΟΣΤΟΣ στο κέντρο του Μαστιχαριού σας περιμένει να απολαύσετε την εκπληκτική Ελληνική & διεθνή κουζίνα του αλλά κυρίως τα ολόφρεσκα θαλασσινά του

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

Επιμέλεια: Κατερίνα Χατζημανώλη

Το εστιατόριο ΝΟΣΤΟΣ στο κέντρο του Μαστιχαριού σας περιμένει να απολαύσετε την εκπληκτική Ελληνική και διεθνή κουζίνα του αλλά κυρίως τα ολόφρεσκα θαλασσινά του σε μεγάλη ποικιλία και μαγειρεμένα με όποιο τρόπο επιλέξετε!

Το κτίριο στο οποίο στεγάζετε είναι χτισμένο το 1926 από τον παππού του σημερινού ιδιοκτήτη και είναι το πρώτο κτίριο στον συνοικισμό του Μαστιχαριού.

Αρχικά λειτούργησε σαν οινοποιείο και μετά από αρκετά χρόνια μέχρι σήμερα σαν εστιατόριο ψαροταβέρνα σε πολύ ικανοποιητικές τιμές και υπέροχη θέα στο λιμάνι.

Ανοικτά από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ .

Τηλ επικοινωνίας: 2242059026 και 6945431974.

DSC_6655

13428611_582424525254708_4922127441456013912_n

DSC_6661

 

 


ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ Με επιτυχία το 3ήμερο εκδηλώσεων του Κέντρου Καλλιτεχνικών Σπουδών Κω ART & MUSIC – Η συναυλία στο 3ο Δημοτικό

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

Με επιτυχία ολοκληρώνεται και φέτος το τριήμερο εκδηλώσεων από 29 έως 31 Ιουλίου που διοργανώνει το Κέντρο Καλλιτεχνικών Σπουδών ART & MUSIC – Σχολή Μουσικής Παναγιώτη Βουλιάκη και Σχολή Ζωγραφικής Μαρίας Χατζηγιακουμή στα Θερινά Ιπποκράτεια 2016  στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Κω.


Την Παρασκευή 29 Ιουλίου πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια έκθεσης έργων μαθητών και δόθηκε μια μίνι συναυλία.

Το Σάββατο 30 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε  συναυλία μαθητών (βίντεο)





Και τέλος απόψε Κυριακή 31 ιουλίου πραγματοποιούνται ART & MUSIC δραστηριότητες για παιδιά (7-9μμ).

Δ. Χαριτόπουλος: «Ο Τσίπρας πλασαρίστηκε σαν το νερό του Καματερού»

«Ο Τσίπρας πλασαρίστηκε σαν το νερό του Καματερού»

Διονύσης Χαριτόπουλος Ο Διονύσης Χαριτόπουλος, φανατικός Ολυμπιακός και Πειραιώτης, γράφει ξανά για τον τόπο όπου μεγάλωσε: τον Πειραιά

Οπου φτωχός Ρεμπέτικο και Ολυμπιακός. Τελευταία ανακάλυψαν, γούσταραν και μπήκαν στο κόλπο και φραγκάτοι, ακόμα και χοντροί λεφτάδες. Καλοδεχούμενοι κι αυτοί, αφού φτιάχνονται με τις ζεμπεκιές και χτυπιούνται στο γήπεδο για τον Θρύλο. Αλλά δεν είναι κι αυτά δικά τους. Καλεσμένοι είναι…

Ο Διονύσης Χαριτόπουλος, φανατικός Ολυμπιακός και Πειραιώτης, γράφει ξανά για τον τόπο όπου μεγάλωσε: τον Πειραιά. Γράφει με εκείνο τον δικό του γοητευτικό τρόπο για πρόσωπα και περιστατικά που τον σφράγισαν, που μέτρησαν στον τρόπο που βλέπει τον εαυτό του και τους άλλους.

Για ανθρώπους που δεν είχαν στον ήλιο μοίρα, για μάγκες που έκαναν μανούρες επειδή μια φράση απλώς ακούστηκε κάπως, για μαχαιρώματα μέρα μεσημέρι, για μεσόκοπες και γερασμένες ιερόδουλες, για κόρες που μεγάλωναν σαν μπελάς, σαν ψυχοκόρες μέσα στο πατρικό τους, για καβγάδες σε μπουζουκάδικα, για νταλκάδες και βεντέτες, για αλάνια και μάγκες παλαιάς κοπής που καθάριζαν επί τόπου, για πλημμύρες-φονιάδες που έπνιγαν παράγκες και χαμόσπιτα σε όλες τις βόρειες συνοικίες: Δραπετσώνα, Καμίνια, Κερατσίνι, Κοκκινιά, Αμφιάλη, Πέραμα. Και φυσικά γράφει για το «Καραϊσκάκη».

Μικρές ιστορίες που ζωντανεύουν σαν φλας μπακ έναν παλιό Πειραιά, στις δεκαετίες ’50 και ’60, στο βιβλίο του «Πειραιώτες» (εκδ. Τόπος). Αλλες πικρές, σκληρές, που σου μαγκώνουν την ψυχή, κι άλλες αστείες, με «λιβάνι» (μαύρο) και ασικλίκι. Ιστορίες που τις διαβάζεις απνευστί σαν να ξεφυλλίζεις άλμπουμ με ξεθωριασμένες φωτογραφίες μιας άλλης ζωής.

Κι ανάμεσά τους ειδήσεις από τον πειραιώτικο Τύπο. Ειδήσεις σαν κι αυτήν: «Η εργάτρια Αναστασία Α., ετών 40, επιστρέφουσα εις το ξύλινον παράπηγμά της εις Ικόνιον παρά την στάσιν Σκουπίδια, ανεύρεν επί της κλίνης της θήλυ αρτιγέννητον βρέφος, περιτετυλιγμένον διά τεμαχίου υφάσματος και φέρον σημείωμα ότι είναι ηλικίας 3 ημερών, και εξεδήλωσε εις τας Αρχάς την επιθυμίαν όπως το υιοθετήση»…

Οι ιστορίες που έχει να διηγηθεί ο Διονύσης Χαριτόπουλος για τον Πειραιά δεν φαίνεται να εξαντλούνται. «Το βιβλίο σε κυνηγάει, δεν το ψάχνεις εσύ. Κάποια στιγμή θέλεις να τα πεις γιατί θα σκάσεις. Εγραψα μικρές αληθινές ιστορίες που συνοδεύονται από ειδήσεις στον καθημερινό πειραιώτικο Τύπο – έχω στα χέρια μου το αρχείο των εφημερίδων. Το προηγούμενο βιβλίο ήταν η “γεωγραφία” του Πειραιά.

Τώρα συστήνω τους ανθρώπους που μεγάλωσα μαζί τους, που κατοικούν μέσα μου, είναι εγώ. Ο,τι έζησα σ’ αυτή τη γειτονιά, στην ίδια αυλή, στο παραπάνω στενό, στα σοκάκια του λιμανιού. Πρόκειται για ανθρώπους που μάθαινα γι’ αυτούς από τις εφημερίδες, άλλοι βρίσκονταν μαχαιρωμένοι, άλλοι ήταν χωμένοι στην πρέζα, στη φυλακή. Θυμάμαι τον δικαστικό κλητήρα που ήρθε γραβατωμένος με τσάντα στο χέρι να κατάσχει την “οικοσκευή”, ένα τραπέζι, ένα παλιοκρέβατο και δυο καρέκλες, επειδή δεν είχε πληρωθεί η ΕΪΡ.

»Ηρθε στη φωλιά του λύκου, στο άβατο της γειτονιάς μου, να σφραγίσει το ραδιόφωνο και να απειλήσει με “κατάσχεση”, λέξη άγνωστη στις γυναίκες που τον υποδέχτηκαν και τον πήραν με τις κλοτσιές και τις κατάρες».

• Περιγράφετε έναν κόσμο που σήμερα δεν υπάρχει.

Δεν υπάρχει πια αυτή η εποχή. Η γειτονιά, οι συνθήκες που γεννούσαν αυτούς τους Πειραιώτες εξέλιπαν. Ακούω για τα θύματα της κρίσης της σημερινής εποχής. Είναι ντροπή να λέμε ότι ζούμε Κατοχή. Η φτώχεια δεν συγκρίνεται με εκείνη της Κατοχής, ούτε καν των δεκαετιών του ’50 και του ’60. Περνάμε δύσκολα, αλλά ας μην κάνουμε τέτοιες συγκρίσεις.

• Μεγαλώσατε σε μια γειτονιά όπου δεν πατούσε πόδι αστυνομικού.

Στον Πειραιά που περιγράφω κανείς δεν έβαζε διαμεσολαβητές, ούτε κατέφευγε στην αστυνομία για να βρει το δίκιο του. Το διεκδικούσε ο ίδιος, βασίλευε η αυτοδικία. Εγώ μέχρι που μεγάλωσα δεν ήξερα πώς είναι ο αστυνομικός αφού δεν πατούσε στο γκέτο. Την πρώτη φορά που είδα ένστολο, δεν ήμουν σε θέση να πω αν ήταν πυροσβέστης, ναύτης, τελωνειακός ή αστυνομικός…

• Για τους νέους αυτός ο Πειραιάς δεν μοιάζει σαν κάτι εξωτικό;

Οι νέοι μαθαίνουν ποιοι ήταν οι πατεράδες, οι παππούδες τους. Με ρωτούν αν υπάρχουν σήμερα μάγκες. Είναι οι σοβαροί, ολιγόλογοι, δωρικοί, εργατικοί άντρες που προστατεύουν τους δικούς τους ανθρώπους.

• Σήμερα όμως ο άντρας έχει χάσει κάτι σημαντικό αυτής της υπόστασης: την εργασία.

Αυτό είναι κατάρα. Ο άντρας νιώθει άχρηστος όχι μόνο στην κοινωνία που τον καταδίκασε στην ανεργία αλλά ακυρώνεται μέσα στο ίδιο του το σπίτι. Η γυναίκα και τα παιδιά όταν δεν υπάρχει φαγητό στο τραπέζι αυτόν θα κοιτάξουν. Και τότε υπήρχε ανεργία αλλά επικρατούσε άλλη αντίληψη για τη δουλειά.

Οι άντρες έκαναν τα πάντα για το μεροκάματο. Στο λιμάνι, στις βιοτεχνίες, στους δρόμους. Μάζευαν χαρτόνια ή ρινίσματα σιδήρου από τα μηχανουργεία, που πουλούσαν μετά ως μέταλλα. Η φτώχεια ήταν μεγάλη. Σ’ ένα δωμάτιο ζούσαν πέντε άτομα. Δεν υπήρχαν απλώς εργοστάσια ή γραφεία. Οι άνθρωποι ήταν αναγκασμένοι να επινοούν δουλειές προκειμένου να επιβιώσουν, αυτές που αναθέσαμε στους μετανάστες. Η ευμάρεια που μεσολάβησε μας αλλοτρίωσε, μας αποχαύνωσε.

• Κάποια στιγμή δημιουργήθηκε ένα κύμα αντίστασης, αλλά χάθηκε στη μετάφραση του «όχι» σε «ναι».

Είδαμε την κωλοτούμπα του αιώνα με το «όχι» που έγινε «ναι». Το χειρότερο είναι πως ο λαϊκός ριζοσπαστισμός που δημιουργήθηκε λόγω μνημονίων ευτελίστηκε και διαλύθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Τσίπρας, για να πάρει την εξουσία, πλασαρίστηκε σαν το νερό του Καματερού που όλα τα γιατρεύει. Και γίναμε μπάχαλο. Βλέπεις υπουργούς και αναρωτιέσαι από πού ήρθαν και γιατί…

• Μα αυτό δεν διεκδικούσαν; Να κυβερνήσουν;

Ηταν για χρόνια εκτός ζωής. Μιλούσαν με τεράστια σιγουριά για πράγματα που αγνοούσαν εντελώς. Από το 4% η απελπισία του ελληνικού λαού τούς έφερε στην εξουσία. Η υποσχεσιολογία δημιούργησε προσδοκίες. Αλλά αυτοί οι τύποι, στα λόγια και στις πράξεις, προσπαθούν να συμβιβάσουν τα ασυμβίβαστα.

Ανακατεύουν λίγο Μαρξ, λίγο Κέινς, λίγο Σμιθ και λίγο πολίτικαλ κορέκτ. Τι λύσεις να βρουν αφού αγνοούν το πρόβλημα; Οι άνθρωποι για χρόνια δεν βρίσκονταν μέσα στη ζωή αλλά σ’ ένα κομματικό γραφείο κουβεντιάζοντας όλη μέρα ή σε καμιά δημόσια υπηρεσία όπου τηλεφωνιούνταν για τα ζητήματα της οργάνωσης. Πόσοι απ’ αυτούς ξέρουν το ευλογημένο 8ωρο;

Το ΠΑΣΟΚ του ’81 ήταν της πιάτσας, ήξεραν τι να κάνουν, γι’ αυτό και μας κατάκλεψαν. Αυτοί εδώ είναι άσχετοι. Αλλά το χειρότερο είναι ότι εγκλώβισαν τον κόσμο μέσα στη θλίψη.

• Αδιέξοδο λοιπόν;

Κοίτα, η ζωή δεν είναι μόνο πολιτική και μάλιστα τύπου κουτσομπολιού, πρωινάδικου. Μας έχουν βάλει μέσα σ’ ένα ξεκατίνιασμα που ενδιαφέρει μόνο τα κόμματα, τους δημοσιογράφους και τα λαμόγια που κινούνται γύρω γύρω. Τον κόσμο δεν τον αφορούν οι φαντασιώσεις τους αλλά η ζωή του.

Ο καθένας έχει να σκεφτεί δουλειά, χαρές, λύπες, πένθη, επιθυμίες, Δεν γίνεται να μας βάζουν στο παιχνίδι τους. Το «όλα είναι πολιτική» είναι μια μπαρούφα. Εχουμε μια ζωή να ζήσουμε, δεν θα μας την πάρουν. Εγώ δεν θέλω να βλέπω ειδήσεις, αρνούμαι να ασχολούμαι με όλους αυτούς τους παπάρες.

Πότε η σύνταξη μειώνεται, πότε καταργείται, πότε βγαίνουμε από το ευρώ, πότε μένουμε. Λόγια, λόγια, λόγια και τρομοκρατία. Εχουν άγνοια της ζωής κι εγώ φοβάμαι πια μήπως προκαλέσουν καμιά εθνική καταστροφή. Δεν καταλαβαίνω τι κάνουν με τους πρόσφυγες. Θα μπαίνουν και θα βγαίνουν στα Σκόπια οι πρόσφυγες και οι Σκοπιανοί θα τους κυνηγούν στο ελληνικό έδαφος; Θα είμαστε η μοναδική χώρα με ανοιχτά σύνορα; Η Μητέρα Τερέζα του κόσμου;

• Μπορούμε να αρνηθούμε τη διάσωση στο Αιγαίο;

Φυσικά δεν εννοώ να τους πνίξουμε. Οι κυβερνώντες ας βρουν τον τρόπο, δεν είναι δική μου δουλειά να δώσω λύση. Ξέρω ότι όσο καλός πρέπει να είμαι ως πολίτης με τους πρόσφυγες άλλο τόσο -μήπως περισσότερο;- πρέπει να είμαι με τον ταλαιπωρημένο συμπατριώτη μου.

Μας έχουν φέρει σ’ αυτή την κατάσταση, να βλέπουμε τους κατατρεγμένους πρόσφυγες στο λιμάνι και στην Ειδομένη και να μας κολάζουν, να δοκιμάζουν την αξιοπρέπεια και το φιλότιμό μας. Δυστυχώς, ακόμα κι αν φύγει ο ΣΥΡΙΖΑ, εναλλακτική δεν έχουμε. Και τι ζητάμε; Μια διαχείριση, βρε αδελφέ, όχι τον δεύτερο Ελευθέριο Βενιζέλο…

• Θα μπορούσαν να γίνουν πράγματα που επιτρέπουν οι μνημονιακές υποχρεώσεις;

Πολλά θα μπορούσαν να γίνουν ώστε να ανακουφιστεί ο κόσμος, αλλά κανείς δεν ταράζεται. Τι άλλο έκαναν πέρα από τις 100 δόσεις και το σύμφωνο συμβίωσης; Ακούς υπουργό που μορφώθηκε, απέκτησε εμπειρίες, δίδαξε, να υποστηρίζει την κατάργηση της αριστείας. Το πολιτικό προσωπικό είναι από μέτριο και κάτω.

Από τη μεταπολίτευση και μετά οι σοβαροί, άξιοι και χαρισματικοί δεν εμπλέκονται με την πολιτική. Ασχολούνται με τις δουλειές, τις επιχειρήσεις τους ή φεύγουν. Δεν πάει ο άλλος να γίνει βουλευτής με δέκα κομματόσκυλα γύρω του να τον φάνε.

Ως πολίτες το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να καταφέρουμε να ζήσουμε ερήμην τους. Να μην τους υπολογίζουμε, να μην περιμένουμε τίποτα απ’ αυτούς. Να κλείσουμε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα.

• Η επιμονή σας στην υπεράσπιση θεμάτων που άπτονται του έθνους, της πατρίδας, έχει δημιουργήσει μια παρεξήγηση σχετικά με τις θέσεις σας.

Οτι με θεωρούν εθνικιστή; Κοίτα, ο μικρόμυαλος μπορεί να με πει και καράφλα… Εγώ δηλώνω εθνιστής, μιλάω για την πατρίδα, λέξη που την ακούνε κάποιοι και βγάζουν σπυριά. Γιατί; Δεν μισώ καμιά χώρα, να είναι καλά και οι γείτονές μας και όλοι οι λαοί του κόσμου. Ομως πάνω απ’ όλα νοιάζομαι για την πατρίδα μου κι αυτό γιατί θέλω να είναι ελεύθερη.

Αν δεν είναι ελεύθερη, όλα αυτά για τα οποία κόπτονται σήμερα οι φερόμενοι ως «διεθνιστές», δικαιοσύνη, δουλειά, αξιοπρέπεια, διεκδίκηση δικαιωμάτων, δεν θα υπάρχουν. Πήγαινε σ’ έναν Γάλλο, Αγγλο, Γερμανό να κακολογήσεις την πατρίδα του…

• Γιατί σε εμάς η έννοια πατρίδα φορτίστηκε με την ιδέα του συντηρητισμού, του εθνικισμού;

Η Αριστερά μάς έμαθε γράμματα σε λάθος βιβλία. Η λέξη πατρίδα έγινε λέξη πορνό στον δημόσιο λόγο της Αριστεράς. Μέχρι και την περίοδο της μεταπολίτευσης οι ενταγμένοι αριστεροί απέρριπταν τους Καβάφη, Σεφέρη, Ελύτη ως εκπροσώπους της σάπιας αστικής κοινωνίας. Κάποτε διάβαζα τον κανόνα της Αριστεράς, όμως τα μάτια μου άνοιξαν όταν ανοίχτηκα και σε συντηρητικούς διανοούμενους και συγγραφείς.

•Αυτό ήταν κάποτε επιταγή της στρατευμένης τέχνης. Το παρατηρείτε και σήμερα;

Γιατί, λίγους μέτριους και άχρηστους έχει δοξάσει η Αριστερά; Δεν καθιέρωσε την υπογραφή τους σε συλλαλητήρια; Θεωρώ σολιψισμό, μέγιστη κατάρα, το να βλέπει κανείς τη ζωή μέσα από την οπτική οποιουδήποτε κόμματος.

Δεν μου αρέσουν οι ανόητοι διαχωρισμοί πάνω στην τέχνη. Αντί δηλαδή να πρυτανεύει στην εκτίμησή μας η αισθητική απόλαυση που εισπράττουμε, να κατηγοριοποιούμε τους καλλιτέχνες σε δεξιούς ή αριστερούς.

• Εσείς, γράφοντας τον «Αρη», δεν ταυτιστήκατε με τον ήρωά σας, τις επιλογές, το όραμά του;

Δεν κάνεις βιογραφία χωρίς αγάπη για το πρόσωπο. Ο Αρης Βελουχιώτης ήταν η μεγαλύτερη μορφή του 20ού αιώνα. Αν έχουμε έναν ήρωα, αυτός είναι. Ηταν ο ήρωάς μου, ήμουν κοντά του και είμαι ακόμα. Ακούω από διανοούμενους της Αριστεράς το «επιχείρημα» ότι η έννοια πατρίδα ανήκει στο φαντασιακό μας. Μήπως η αγάπη, ο έρωτας δεν είναι στο φαντασιακό μας; Αλλά καθορίζουν τη ζωή μας.

Η πατρίδα δεν είναι η γειτονιά μας στον κόσμο, αυτό που καθόρισε την κουλτούρα, το ήθος, τη συμπεριφορά στα πράγματα, το είναι μας; Θα μπορούσαμε να εκληφθούμε δηλαδή ως Βέλγοι;… Δεν νοείται κοινωνική επανάσταση που δεν ταυτίζεται με την πατρίδα. Ο Αρης, ο Πάμπλο, ως εθνιστές συστήνονταν. Οποιος δεν καταλαβαίνει τη διαφορά ας ανοίξει λεξικό… Δεν θα μπω σε συζήτηση.

Προτιμώ την ανθρώπινη επαφή

• Επιμένετε 15 χρόνια να συνεργάζεστε μ’ έναν μικρό εκδοτικό οίκο, τις εκδόσεις Τόπος.

Είναι μια ομάδα ανθρώπων που εκτιμώ πολύ. Ο επικεφαλής της, Βαγγέλης Γεωργακάκης, ένα εξαιρετικά έντιμο, ήρεμο παιδί, που να θέλεις να μαλώσεις μαζί του είναι αδύνατον. Οσο είναι αυτός και η ομάδα του στον Τόπο, θα είμαι εκεί. Ολα αυτά τα χρόνια τα πάμε μια χαρά.

Ο,τι συμφωνούμε γίνεται. Προτιμώ την ανθρώπινη επαφή, δεν θέλω περισσότερα χρήματα ούτε προβολή, άρα γιατί να πάω αλλού; Ομως δεν αλλάζω ούτε την επί 20ετία επιμελήτρια των βιβλίων μου Κατερίνα Θανοπούλου, παρ’ όλο που σκοτωνόμαστε κάθε φορά. Δεν ξέρω ποιος είναι πιο τρελός από τους δυο μας. Η επιμέλεια γίνεται μέσω τηλεφώνου.

Επιμένει στις απόψεις της για τους δικούς μου λεκτικούς ακροβατισμούς, επιμένω εγώ, γίνεται χαμός. Οταν ολοκληρώσουμε τη δουλειά μας, κάνουμε να ξαναμιλήσουμε ένα, δύο χρόνια. Και μόλις έρθει η ώρα του επόμενου βιβλίου, την αναζητώ. Για μένα είναι ιδανική.

• Μέσα στην κρίση δοκιμάζεται και η τέχνη. Κινδυνεύει να θεωρηθεί αγαθό πολυτελείας.

Η τέχνη έτσι κι αλλιώς θεωρείται πολυτέλεια, δεν είναι στα αναγκαία του βιοπορισμού. Είμαστε περιττοί αλλά η δουλειά μας είναι σημαντική. Θα αντεχόταν μια ζωή χωρίς βιβλία, θέατρο, σινεμά, τραγούδι; Οι προϊστορικοί στα σπήλαια της Αλταμίρα μόλις κούρνιασαν, έφαγαν κανέναν αρουραίο, ζεστάθηκαν και προστατεύτηκαν από τη βροχή, άρχισαν να ζωγραφίζουν. Δεν τους αρκούσε δηλαδή που χόρτασαν την κοιλιά τους, ήθελαν να εκφραστούν.

Ζω πια στο βουνό

Ηθελα να περνάω απαρατήρητος και μέχρι ενός σημείου τα είχα καταφέρει. Με τη «Δανεικιά γραβάτα», το «525 τάγμα πεζικού», «Τα παιδιά της Χελιδόνας», «Τη νύχτα που έφυγε ο Μπούκοβι» δεν είχα εμφανιστεί πουθενά, κανείς δεν με αναγνώριζε. Μια ερωτική σχέση ήταν αρκετή να με βγάλει από την τρύπα μου στη… δημοσιότητα.

Και τώρα υπάρχουν μέρη όπου δεν μπορώ να πατήσω. Στο γήπεδο του Παναθηναϊκού π.χ. όταν παίζει με τον Θρύλο, γιατί θα με κάνουν τόπι στο ξύλο… Και πρέπει να προσέχω τη συμπεριφορά μου. Μια φορά έτυχε να βρίσω έναν ταξιτζή και ακούω μια κυρία πίσω μου: «Μπράβο, κύριε Χαριτόπουλε, συγχαρητήρια». Εχασα την ευλογημένη ανωνυμία μου.

Τους περισσότερους μήνες ζω πια στο βουνό. Κι όταν είμαι εδώ, δεν βγαίνω καθόλου, μου φέρνουν τσιγάρα, φαγητό, ό,τι χρειαστώ. Στο βουνό έχω ωραίες παρέες, ντόπιους, βοσκούς. Για βιβλία και τέχνη δεν μίλαγα ποτέ στους φίλους μου. Για γκόμενες, ποτά και ποδόσφαιρο συζητούσαμε. Κι όταν με ρωτάνε τι γράφω, λέω τίποτα…

http://www.efsyn.gr/arthro/o-tsipras-plasaristike-san-nero-toy-kamateroy

Συνοπτική κατάσταση προσφυγικών ροών (Πόσοι σε Κω, υπόλοιπα νησιά – Ελλάδα συνολικά)

Συνοπτική κατάσταση προσφυγικών ροών

Συνοπτική κατάσταση προσφυγικών ροών

Συνολικά 57.045 πρόσφυγες και μετανάστες παραμένουν σε κέντρα φιλοξενίας ανά την ελληνική επικράτεια, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα το πρωί της Κυριακής.

Αναλυτικά:


Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 31 Ιουλίου 2016, 12:33

zougla.gr